1 november nr 2 :P

Måndag och första november idag, kan det bli mer än en nystart? Haha, började ny kurs som vi hade introduktion av idag, tog en halvtimme sen skulle vi ha en föreläsning av vårdförbundet(tror jag?) men de var sjuka så vi hade bara skola i en halvtimme och dessa 30 minuter var totalt ONÖDIGA. Stannade dock kvar i skolan i TRE timmar efter det då jag och Emma skulle på en öppen föreläsning om akut buk och colorektalcancer kl 13, vi har haft den föreläsningen förut men det är alltid bra att fräscha upp sina kunskaper, så nu känner jag mig ganska high på dessa ting, så på den fronten går det nog bra på sluttentan, hoppas det kommer MASSA akutbuk. Efter det fick jag stressa bort till willys för att köpa en tandborste innan jag fick springa bort till friskis för att träna mitt obligatoriska måndagsträningspass, bästa på veckan - skivstång/kondition - HAHA den här låten är så det passet. Jag blir taggad bara jag hör den!


Mina sötisar hänger i föreläsningssalen efter en värdelös introduktionsföreläsning av den nya kursen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0