Skummaste drömmen

I natt drömde jag värsta skumma drömmen. Men rätt rolig var den också för jag vaknade av att jag grät av skratt. När jag då kom på vad jag hade drömt för något kunde jag inte sluta skratta. Så väckte mamma där runt fem-tiden och jag fick förklara tusen gånger att jag verkligen var vaken och inte grät. Det som var det roliga i drömmen var att skådespelaren Anders Ekborg (vad fick jag honom ifrån?) tryckte upp mig mot en vägg och fes mig rakt i ansiktet. Flera gånger och det stank. Anledning var att jag inte ville att han skulle göra en sak för mig, så jag tog av ett armband han hade runt handleden och då blev han visst sur och hela allvarligt fes mig rakt i ansiktet. Hahha den sjukaste drömmen jag haft på länge. Jag och mamma har skrattat åt den hela morgonen.

Nu har mamma städat hela mitt kök!! Sen ska vi ner på stan!

Anders Ekborg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0