På H&M idag

Efter tentan och fortsatt plugg hos Linda i stan sprang jag in på H&M en snabbis. Eller snabbis och snabbis blev väl kvar där en stund, mycket fint som kommit in nu.


Provade denna och gillade den massa. Men kändes lite för tråkig nu inför sommaren.



Provade även dessa, men det var hål dem så jag fick hänga tillbaks dem. MEN då hittade jag ett par till i min
storlek, så det blev ett köp :)



Kom även hem med denna bikini, som jag spanat in länge på hemsidan men inte vågat klicka hem pga storlekarna och tur var väl det, fick ta helt andra storlekar än vad jag trodde.


Kommentarer
Postat av: jen

den överstäa klänningen är grym, men känns som sagt lite tråkig nu inför sommaren. men vad kostade den? är lite sugen ändå

2010-05-09 @ 12:41:59
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0