Lista



Tokig bloggtorka de senaste dagarna!

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Ja alltid, vill ju inte bli väkt i onödan
2. Vem såg dig senast naken?
Jag själv?
3. Hur såg du ut på högstadiet?
Som nu fast mindre, lite rundare ansikte, lite blondare hår iallafall i 9:an
4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
När jag är 40, förhoppningsvis ser jag lika ung och snygg ut som min mor
5. Hur var du på dagis?
Oj, ska jag minnas det?
6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Det var svår fråga. Har aldrig haft någon riktig arbetsplats förutom sommarjobbet på posten. Men där är jag väldigt tystlåten och gör bara mitt jobb
7. Har du celluliter?
Hade faktiskt fler celluliter för några år sedan, har fått bort en del. Men ja det är klart jag har, på rumpan ;P
8. Biter du på naglarna?
Nej och har aldrig gjort, äckligt ju
9. Har du något handikapp?
Nej, inte vad jag kategoriserar som det
10. Är du rädd för att få hängbröst?
Haha, nja mina bröst är för små för att kunna börja hänga. Men sker det så får jag väl piffa upp dem litegrann
11. Tror du gud är en man eller kvinna?
Gud är nog verken man eller kvinna
12. Svär du?
Nej, har slutat helt med det
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Jag har faktiskt aldrig pratat med dem, men skulle inte öppna dörren om de ringde på
14. Hur homo är du på en skala 1-10?
2 kanske ;) nee jag föredrar killar
15. Tror du på utomjordingar?
Nej
16. Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du?
Pasta Carbonara
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Kroppkakor eller rotmos kanske, blääää
18. Har du  blivit arresterad?
Nej jag är snel
19. Ljuger du?
Händer väl att man far med osanning ibland, vilket är fel
20. Har du kysst en polis?
Nej men skulle gärna göra
21. Är du rädd för securitasvakter?
Haha vilka frågor.. nej
22. Har du någonting att dölja?
För vem då?
23. Vad har du på din nyckelknippa?
4 nyklar, en till ytterdörren, altandörren och 2 till cykeln
24. Är du / har du varit gift?
Nej men jag vill gärna i framtiden
25. Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Absolut!
26. Kan du laga cyklar?
Kan jag säker om jag anstränger mig, men det är tråkigt så jag undviker det hela
27. Kan du fixa med bilar?
Det kan jag däremot inte
28. Brukar du köra om?
Nej tycker det är rätt läskigt. Bara på mototvägar
29. Kan du baka bröd?
Scones kan jag baka
30. Vet du hur man frostar av en frys?
Japp, man stänger väl bara av elen och lägger en skål som vattnet kan rinna ut i
31. Vilken serie skulle du helst leva i?
Följer inga serier, men i friends verkar de ha roligt





Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du haft en bra lördag!

Godnatt och sov gott :)

2010-05-02 @ 00:15:19
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Sumeya

Fin blogg:)

2010-05-02 @ 00:15:28
URL: http://smojj.blogg.se/
Postat av: Jen ♥

Hur har du fått bort dina celluliter?? :o

Jag tycker allt att du ska nominera dig själv till veckans blogg i min blogg! :)

2010-05-02 @ 10:03:07
URL: http://jen.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0