9 maj

Gick upp vid 8 i morse, vaknade av mig själv. Tog på mig lite träningskläder och gav mig ut och joggade en sväng. Hehe, jag som verkligen hatar att springa har börjat tycka att det är ganska okej. Det är skönt att börja dagen på det sättet. Stolt att jag överlevde att ta mig ut innan jag ätit frukost, brukar normalt inte kunna fungera om jag inte får i mig något direkt när jag vaknar. En dusch på det, sen kom Linda hem till mig en snabbis och jobbade lite på studieuppgiften och disskuterade lite angående projektplanen. Tror det kommer bli bra faktiskt! Nu tvättar jag massor, helt sjukt vad jag skitar ner på tre veckor. Vid 18 kommer Johanna och vi ska ha vår söndagsmiddag och idag står hamburgare på menyn. Jag älskar verkligen hamburgare, speciellt hemmagjorda och det är precis vad Johanna har gjort.

Nu ska jag springa till tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0