7 maj

Har tråkigt och då kan jag passa på att skriva ett blogginlägg. Idag skulle vi tjejer egentligen ha "avskedsfest" för Anna-Märta som åker till Afghanistan nästa vecka. Men det blev ändrade planer så det blir en långfika på Waynes imorgon istället. Kanske lika bra det, vet inte om jag hade pallat att gå ut och dansa ändå, har sån sjuuuk träningsvärk i mina lår efter cirkelfysen igår. Det var mycket benövningar på det passet.

Idag hade jag som sagt tenta i läkemedelsräkning. På den tentan får man inte ha några fel alls, förstårligt. Tror det gick bra. Tentan var densamma som ett övningspapper vi fick, bara lite sifferändringar. Blev klar efter 25 minuter men man fick inte gå från salen förens efter 60 minuter, vilket var lite segt. Efteråt drog jag och Linda in till stan och köpte lunch och sedan hem till henne för att börja med en av studieuppgifterna om en omvårdnadsteori. Vi valde en och skrev ca 1 ½ A4 sida innan vi insåg att vi inte förstod någonting av det vi hade skrivit. Så vi bestämde oss för att byta. Jobbigt det kan bli. Så allt som allt blev det inte så mycket gjort, men jag har suttit en stund på eftermiddan och skrivit en bit iallafall.

Nu ska jag göra te!

Kommentarer
Postat av: Izabella

Hej, jag skulle behöva hjälp med en grej. Det har med kärlek att göra. Klicka bara in på min blogg så ser ni problemet. Skulle vara tacksam för svar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0