10 maj



Idag har jag på mig klänning från Lindex, en söt sak. Den här måndagen tycker jag har varit ganska effektiv. Jag och Linda har kommit igång med projektplanen, vi har kommit över tröskeln vilket känns bra. Imorse så hade vi bokat bibliotikare (jag vet det låter lite roligt), och oj vad mycket hjälp vi fick. Ett tips, de kan verkligen sin sak. Det är inte så komplicerat att leta vetenskapliga artiklar som jag alltid trott (jag har väl aldrig riktigt försökt och nu har vi ett ganska lätt ämne). Det är det att läsa dem sen, fler långa sidor på svår engelska som är jobbigt, riktigt jobbigt. Vi hittade några artiklar som var intressanta + några böcker och skrev en inledning. Vi ska skriva om hur kvinnor i medelåldern (ca 35-55 år) upplever att få diagnosen bröstcancer.

Idag tränade jag dubbelpass på friskis. Det första passet jag gick på, ett ryggpass, var såå himla tråkigt och kändes inte speciellt ryggit(!) heller, så jag stannade kvar på corepasset som var efteråt. Kanske var det lite pga att Sanna kom som jag stannade kvar också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0