Älskade mamma ♥

Fick ett fint mail av min kära mamma idag. Hon skrev och berättade om sin dröm hon haft om mig i natt. En vanlig dröm om en dotter man inte ser så ofta. Jag saknar dig lika mycket mamma, om inte mer. Nu är det bara två veckor kvar innan jag åker hem en vecka över påsk. Jag läntar så!




Idag har jag haft en bra dag! Saker att göra på praktiken + en slutbedömning som gick jättebra, fick massor av beröm. Fick slute tre timmar tidigare också, inte fy skam. Nu är det bara tre dagar kvar på avdelning 11, haft en lärorik tid på olika plan.

Sitter och skriver på hemtentan nu, är uppe i 1000 ord snart. Hälften kommen.. Lånade hem en bok idag från prakitken som  jag nog kan ha nytta av. Bara att kämpa på med de sista 1000 orden. HejHå!


Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du fått en bra start på nya veckan! :)

Många kramar från mig ^^,

2010-03-15 @ 17:56:24
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0