7 mars

Fick sluta 2 timmar tidigare från praktiken idag. Så skönt. Det har verkligen inte funnits någonting alls att göra idag. Hälften av patienterna är på permission. Helgerna är väldigt sega har jag märkt.

Igår var jag som sagt ute och åt med Philicia, Sanna och Josefin. Vi var på en resturang in stan som heter Villgott, där Josefin har sin praktik. Jag säger bara det, det var dyrt. Jag tog fisk och den kostade 195:- och maten bestod av två små fiskbitar och lite potatismos typ. Men gott var det, men inte överdrivet. Men det ska väl antagligen vara så på fina resturanger. Hoppade iallafall efterrätten. Men hade en jättetrevlig kväll. Åkte hem vid 22.30, de andra skulle till Nivå men hade ingen lust att gå ut + att jag hade praktik idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0