31 mars

Vilken mysig kväll det blev igår med tjejerna hemma hos Emma. Vi åt tacos, tittade på Halv åtta hos mig, spelade "Med andra ord" och åt massa godis. Det känns lyx att kunna träffas så på en vardag.

Idag är dagen kommen, ikväll åker jag hem till familjen. Vaknade med en speciell lyckokänsla imorse. Men först ska jag på basgrupp och innnan det hämta ut min hemtenta. Jag hoppas innerlig att den inte kommer sänka denna dag. Men jag är nästan helt säker på att jag kommer få komplitera på den, kändes inte alls bra när jag skicka in den.

I natt drömde jag att jag blev inlagd på en psykiatrisk avdelning, för depression tror jag. Tyckte det var rätt nice att vara där och bli uppassad..

Ne dags att packa klart och börja göra iordning sig för skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0