18 mars

Idag är jag ledigt från praktiken. Går min sista dag imorgon. Ska bli skönt att komma tillbaka till skolan, psykiatrin var inte riktigt min grej, även fast jag har haft bra 5 veckor på avdelningen. Fått en helt annan syn på det har jag ju fått, och det är bra att ha med sig.

Har skrivit 1500 ord än sålänge på hemtentan. Några hundra ord kvar med andra ord. Dags att sätta sig igen, blev en lite väl lång paus nu. Vill helst ha den klar idag eftersom jag har praktik imorn och i helgen har jag ingen lust att sitta.

Ikväll ska jag träna aerobic styrka med Sanna. Sist jag var på aerobics var jag nära att gå från passet, kordination är inte min grej. Men tänkte ge det en ny chans idag. Roligare är det också när man har någon att gå med, kul att jag har lyckats varva Sanna, men det var inte speciellt svårt. Igår var vi på step.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0