SATC 2

Igår var jag och såg Sex and the city 2 med Sanna och Sally. Tyckte filmen var jättebra, lika bra som ettan. Har aldrig följt serien men tycker att filmerna har varit jättebra som sagt. Efter filmen gick jag hem till Sanna där vi åt pannkaksmiddag, drack te och pratade en massa. Mycket trevligt. Kommer sakna alla fina människor här i Karlskrona nu när jag åker hem till Södertälje över sommaren.



För övrigt ligger jag lite efter med packningen här känner jag. Har noll koll, föööör mycket kläder och skor har jag packat ner men jag kan absolut inte ta bort något. Frågan är bara hur jag ska få med mig ALLT tillbaka i augusti, det är en gåta. Imorgon går bussen halv elva från stan och är framme på Södertälje Syd 17.20, så jag har en lååång resa framför mig. Har laddat upp med lite filmer att fördriva tiden med som Wallander och Sunes sommar.

Ne nu dags att organisera packningen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt du åker hem över sommaren..

2010-06-04 @ 01:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0