New Yorker

I vintras var jag på en tripp till Kalmar under en dag. Gick på museéum, shoppade och besökte IKEA bland annat. Jättebra dagutflykt var det. Men det var inte det jag skulle skriva om, utan det jag skulle skriva om var att i Kalmar så fanns det en butik som heter New Yorker som jag vart heeeelt kääär i, de hade assnygga kläder och det var BILLIGT. Och häromdagen var jag i Särholmen här i Stockholm och gissa vilken butik som har öppnat där, jo New Yorker, jag blev glad. Hann tyvärr inte vara där inne sålänge, men hann ändå få en bra överlick av vad de hade och jag blev inte besviken. Hade velat strosa runt där en bra stund till, får bli ett besök där snart igen.

Köpte ett snyggt linne för 139:-





New Yorkerbutiken i Kalmar

Kommentarer
Postat av: johanna

Den har varit där i typ två år:p

2010-06-24 @ 14:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0