Midsommarafton

Glad midsommar på er alla som läser min blogg! ;)


Dagen ska spenderas i Hölö med mina föräldrar och några bekanta. Det blir pick-nick utomhus med traditionell midsommarmat och ikväll ska det grillas. Bär en svart klänning dagen till ära, känns inte så rätt men men bryr sig någon? Vädret är strålande iallafall så det ska nog bli en härlig dag!

Nu har jag jobbat en vecka och har redan hunnit tröttna, innan jag ens har börjat egentligen. Känns deprimerande att veta att jag ska jobba HELA sommaren nu ändra fram tills skolan börjar (förutom en veckas semester i Spanien i augusti). MEN det betyder ju att jag får massa pengar i höst och det ska jag inte klaga på. NU ÄR JAG LEDIG I TRE DAGAR, NJUUUUUUT!!!!!

Igår var jag och mamma en sväng på IKEA. Shoppade lite smågrejer till lägenheten. Sen åkte vi till Heron City och åt på pizza hut=gott(!) och sen såg vi nya BECK-levande begravd på bio. Den var superbra, man satt på helspänd hela tiden. Faktiskt en av de mest spännande Beck-filmerna. REKOMMENDERAS!

Imorgon åker vi till stugan i Flen och stannar där tills söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0