För några år sedan...

Satt och bläddrade i skolkatalogen från gymnasiet här om dan och kom och tänka på en sak. När jag gick i ettan (på gymnasiet dåra) så var jag lite kär i en kille som då gick i trean. Såg honom första gången på införgymnasievaletdagen som vi hade och spanade in honom redan då, tyckte han var såå snygg. När jag väl började efter sommaren så hade han sparat ut håret så det var jättelångt, vilket kanske inte var så snyggt, men vad gjorde det? Varje gång när jag stötte på honom i skolkorridoren så blev jag sådär till mig och fnissig (ni vet, okej jag var sexton men ändå). När sedan skolkatalogen kom så blev jag helt extas då han satt där i bara kallingar på deras spexfoto. Hela året gick och han hade utspringning på samma plats som min bror så jag fick mig en skymt av honom där. Tänkte för mig själv att: Okej nu är det sista gången jag ser honom. Så det blev en sista blick och har faktiskt aldrig sett honom efter det ögonblicket. Haha, ibland är det bara kul att vara sådär hemligt småförälskad i någon utan att göra någonting åt det, för det hade jag aldrig någon tanke på att göra. Lite kul att tänka tillbaka på, speciellt när jag såg honom i skolkatalogen och såg honom med helt andra ögon än vad jag gjorde då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0