29 juni

Har inte så mycket att skriva om här i bloggen. Jag jobbar bara och det är inte så roligt. Det är varmt, jag är instängd i en bil utan AC mellan 10-14 om dagarna, hothothot. Idag har vi varit i Järna och plockat jordgubbar, 40kr/kg. Nu har vi masssor med jordgubbar i kylskåpet och de är GODA! Jordgubbar är bäst, är dock lite överkänslig mot dem men det bryr jag mig inte om för de är på tok för goda för att avstå och de är nyttiga. 100 gram jordgubbar är bara 40 kalorier, jämför det med en chokladkaka med samma vikt så är den uppe i 500kcal. Och det är nästan lika gott ;)

Nu dricker jag kanel-te (smakar jul) och tittar på Ullared. Så mycket har jag på hjärtat för idag.


Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en trevlig helg! :)

följ min lilla blogg om du känner fört, höhöh.

RAWO RAWO FIGHT THE POWER!

2010-07-03 @ 02:11:45
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0