21 juni - Jobb

Idag har jag jobbat (jag sommarjobbar på posten i Södertälje). Skulle egentligen inte börja förens nästa vecka men de ringde och frågade om jag inte kunde jobba och självklart svarade jag ja! Tanken var också att jag bara skulle ha jobbat idag men som det ser ut så blir det jobb hela veckan, förutom fredag (tror jag?) då det är midsommarafton. Idag har jag sprungit i oräknerligt många trapphus och delat ut reklam, totalt i 5 timmar(!), bra träning ;). Sjuukt mycket reklam som ska ut nu inför midsommarhelgen, varje hushåll fick två buntar var. Vilken dag, men som tur var var det bara en engångsförteelse.

Bild från i vintras

Jag har föresten börjat tappat massa hår. Igår när jag hade duschat så kunde jag plocka hårtussar vilket var jätteobehagligt, håret är det heligaste på min kropp. Man kan få håravfall av stress, näringsbrist och psykisk sjukdom bland annat har jag läst. Men känner min inte stressad, har inte ändrat min kost (knaprar tillochmed b-vitamintabletter) och några psykiska sjukdommar har jag inte fått under den senaste tiden heller. Börjar bli orolig......


Kommentarer
Postat av: johanna

Gumman var inte orolig över håret. Man tappar hår ibland. För att få plats med nytt friskt. Jobba inte ihjäl dig nu. KRAM

2010-06-21 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0