Nelly´s rea

Ingen har väl missat Nellys stooora rea?! Så mycket fina plagg och framför allt skor till riktigt bra priser. Har suttit framför datan många gånger och varit påväg att klicka hem lite saker men sen ångrat mig. Men i veckan gjorde jag ändå en beställning (främst för att jag hittade en rabattkod som gav gratis frakt). Det blev en klänning/topp som jag tittat på längre och ett par sandaler som jag är i behov av.

Ellis Long Top SEK 149, Vila - NELLY.COM

Från Vila, 149:-


Man kan ha den som klänning eller topp beroende på hur hårt man knyter snöret.

Alva SEK 100, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Från Nellyshoes för en hundralapp


Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-18 @ 13:43:08
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0