Karlskrona

Jag saknar mitt Karlskrona! Skulle vilja åka ner men är bara ledig lördag och söndagar så det känns inte lönt. Själva staden kanske jag inte saknar så himla mycket men mitt liv där nere, alla härliga människor, mina syrror och min lägenhet bland annat. Jobbar min sista dag den 20:e augusti, 21 har mamma och pappa sin 50-års fest så jag åker inte ner förens den 22. Den 23:e börjar skolan, och det är nollningsvecka!! Dock är sommaren i (iallafall nära till) Stockholm inte helt fel, jag älskar staden, den spontana staden!!










Kommentarer
Postat av: Emma

Jag längtar också! Ska bli skoj att träffa er igen! Vi ska göra det sista året oförglömligt!

2010-07-23 @ 19:13:58
URL: http://emmajson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0