Acne-kopior och gummistövlar

Var inne på skopunkten idag efter jobbet. De har fått min massa fina höstskor minsann. Hittade flera jag skulle vilja ha, men det blev bara köp på två. Jag gillar skopunkten (okej kvaliten är kass, men det gör mig inget eftersom jag ändå tröttnar på skorna efter en säsong) och deras braiga erbjudanden, som köp tre och få de billigaste partet på köpet eller köp två och få det billigaste paret för halva priset. Jag tror nog aldrig jag har gått därifrån med bara ett par skor.

Köpte dessa snyggingar, Acne-kopior bara några tusenlappar billigare. Mycket snyggare än på bild och matrialet känns inte alls så billigt som det ser ut på bilden från hemsidan. Kostade 349:-.


Boots från Skopunkten.com

Mycket snyggare i verkligheten...



Har läääänge letat efter ett par snygga gummistövlar och vad passar inte bättre än ett par rosa. Kostade 249:-, men jag fick dem för halva priset.


Gummistövel från Skopunkten.com



Bra för regniga höstdagar!

Kommentarer
Postat av: Kelly

de rosa är Hunter kopior :p jaaa, visst fyndade vi bra!? :)

2010-07-29 @ 21:26:42
URL: http://kellybiddle.se
Postat av: amanda

Hur är de svarta i storlek? om man ligger mellan 38 och 39 vad ska man ta då? Är det någon dragkedja eller är det "drag på" sko?



Ha de bra!:)

2010-08-16 @ 22:41:02
Postat av: Sarah

De är normala i storleken. Jag är en liten 36:a och de sitter bra på mig. Nej det är ingen dragkedja eller någon annan detalj på den. Den är helt svart, bara lite resår på sidorna för att göra det lättare att få på skorna!

2010-08-17 @ 18:55:19
URL: http://sarahmedh89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0