11 juli

Hallåhallå!


Idag har det varit sjukt varmt, termometern har visat på över 30 grader heeela dagen. Idag har jag varit på stranden i fyra timmar, en timme själv och tre med Sus. Tycker inte att jag fått nån färg alls men smörjde in mig med solskyddsfaktor 20 och låg mestadels i skuggan eftersom det var så outhärdligt varmt i solen. Härlig dag iallafall. Hoppas bara inte det blir lika varmt imorn då jag ska jobba, då kommer jag dö av värmeslag på turen. Det är dessutom reklam vilket inte gör det hela bättre. Imorn efter jobbet ska jag upp till Sthlm och träffa Sus igen och strosa runt och ha pick-nick. Ska bli mysigt, jag älskar Stockholm stad!

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0