Efter att ha bränt några osynliga lappar på kortet

Javisst vart det shopping. Inte så konstigt. Undrar varje månad varför jag inte går i konkurs?! *peppar peppar ta i trä*

Vanliga leggins på rea från VeroModa och beiga leggins med snygga mönster från Gina.




Träningsbyxor och bus-lotion från H&M


+ lite på apoteket, ica och systemet för kvällens händelser.

Träningsbyxorna åker på redan om en timme, då blir det danspass!

Har precis fått i mig en smoothie och en chokladmuffins, som jag fick utanför ica. Bra träningsuppladdning.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen!

ååh de gråa legginsen har jag också :) grymt snygga

2010-01-18 @ 15:24:32
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0