4 januari Årsresumé för 2009 del 5

September
S
om sagt praktiken började, allting var väldigt nytt och virrigt men tyckte jag klarade det mycket bra ändå. Jag och min T6:a hade lite problem med våran handledare, så vi hade totalt ca 8 stycken olika. Tur att jag hade min T6:a tycker jag!!! Köpte en ny kamera som jag nästan lika snabbt tog sönder igen :-P men då var jag smart och hade köpt en försäkring så jag fick en ny!!! Var på en rolig spelkväll hemma hos Mette och Fille. Den spåra lite och jag mådde inte så bra dagen efter när jag skulle till praktiken.. Åkte hem en helg. Hela fadderittan med mormor kom igång och det började med att hon bröt lårbenshalsen -> sluta med att hon hamna på korttidshem.











Oktober
F
ortsatt praktik hela denna månad också. Fyllde 20 den 3:e. Firade dagen innan med A-M och några av hennes kompisar. På min födelsedag åt jag pizza och såg på körslaget med Emma och Johanna, sen bakade vi paj! Kårkvällar hanns med. Mamma, pappa och Chris kom ner en helg med min soffa. Helgen efter åkte jag till Linköping då min farfar fyllde år, åkte sedan med familjen hem till Södertälje. Det var igentligen inte tänkt så men mormor belv så dålig. Den sista oktober fyllde A-M år, då var vi där och åt tårta och förfestade till Kinky Night i Ronneby. Vilken kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0