22 januari 2010

Nu är mini-nollningen slut. Men det känns knappt som jag varit med nollorna alls eftersom jag jobbade både tisdan och torsdagens kårkväll. Jag ska ju få mitt eget publag nu, ta över Emmas gamla. Jättekul!

Vid halv sex ska jag iväg och träna på aktiva med Anna-Märta. Vi ska gå på ett bootcamp-pass, vilket förmodligen kommer bli en hård timme. Men det ska bli skönt att ta ut sig lite, precis när min träningsvärk i benen har lagt sig. Men sak samma, jag ska ändå bara ta det lugnt och ha det skönt i helgen. Det blir jag och min psykiatribok, som ska plöjas igenom.

Nu blir det träningsuppladdning med smoothie och ägg!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vadå nollning?

2010-01-24 @ 16:46:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0