20 januari

Dags för dag två av denna mininollning. Idag blir det stadsvandring och pubrunda. Brukar tycka att dessa vandringar är ganska sega och tråkiga. Kanske därför jag alltid varit nykter på dem och alla andra spralliga och spiriga. Hmm, får se hur kvällen blir. Känns som att det kommer vara rätt dött i Karlskronas uteliv ikväll, men vad vet jag.

Idag hade vi första basgruppen för termin 4. Det gick bra, jag var ordförande och fick hålla i trådarna. Vilket betydde att jag i princip bestämde vad vi skulle göra. Det kommer bli en tuff termin, ingen latsida på basgrupperna här inte. Men bra handledare tycker jag att vi fått.



Bild från mininollningen -09.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0