2 januari Årsresumé för 2009 del 4

Juli
J
obbade på posten varje vardag hela juli-månad. Hade det sommarskönt med bra väder i Sverige. Såg Alexnder Rybak på politikertorget i Södertälje med Linnéa och Jonna :-P Träffade Johanna i Stockholm en eftermiddag och vi lekte turister. Var bland annat på sjöhistoriska och kollade in en Titanic utsällning som var väldigt intressant. God mat åt vi också på en resurang. Härlig dag! Ordnade en klassåterträff med gamla gymnasieklassen. Det vart en väldigt lyckad tillställning. Mormor fyllde jämt, 85 år. Hon firade sin födelsedag hemma hos oss med massa folk och massor med smörgåstårta, min favorit!

















Augusti
B
esökte sommarstugan. Jobbade sista veckan på posten. Pappa fyllde år. Vi åkte ner till Karlskrona några dagar, solade, badade, grillade mm. Därifrån åkte vi sedan förbi Ullared för att sedan komma till Göteborg. Där sov vi en natt och var på liseberg och på stan. Om jag inte minns fel var det den natten Hovsjö Kyrka brann, men som tur var klarade sig med endast vattenskador. Åkte tillbaka till Södertälje och var där en vecka innan det bar av ner till Karlskrona igen för skolstart, då jag började termin 3. Första veckan i skolan var parallelt med nollningen, då jag var phadder. Det var en asrolig vecka, men även skitjobbig med sena nätter, lite sömn och samtidigt skola. Sista augusti började jag min praktik på sjukhuset i Karlskrona. Jag var på ortopedavdelningen. Började även träna på fiskis och svettis.







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0