11 januari

Har precis ätit två fiskpinnar (det gick fortast att laga), efter att ha varit och tränat. Det blev ett core-pass med Anna-Märta. Friskis har prova på vecka denna vecka så allt är gratis så jag försökte få med min flickorna på lite träning men alla banga förutom A-M, träningsnarkomanen ;-P. Har aldrig provat på core förut men det är precis vad jag behöver, bålmuskler i all ära. Dock var det lite rygg i passet tyckte både jag och A-M. Är himla sugen på att prova på gymmet och spinning också den här veckan, men det är ju helt smockat på friskis. Får dra dit någon förmiddag vid 10-tiden då alla normala människor är på jobb/skola.

Coolt datum idag föresten 100111. Haha vad var det för coolt med det egentligen? Coolare än mitt. Nog med coolt.

Idag är det inget bra på tv... boring, dock paradise hotel vid 22, det är lite underhållande så det får duga.



















Jag suger på att skriva blogg.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0