10 januari

Hej hej min kära modeblogg (som Johanna kategoriserade den igår) Haha, nejdå någon modeblogg är det inte. Vart är mina dagens outfit lixom? Kanske skulle börja med det?! :-P Neeeej!

Annars har denna söndag morgon inte börjat något vidare bra. Vaknade med världens ont i magen. Det gick över en stund och jag gick upp och åt frukost, då kom den tillbaka och var värre än första gången. Efter en stund la den sig också och jag satte mig och börja plugga. Pluggar en kvart sen kom den tillbaka. Nu har den försvunnit igen och inte kommit tillbaka. Känndes nästan precis som mensvärk, men ska inte ha mens på en vecka så ingen mensvärk nej. Får hoppas att den håller sig undan resten av dagen iaf.

Nu ska jag fortsätta plugga. Trevlig söndag på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja fyy ångrar nästan att jag gick ut igår haha såå seg, hoppas du har det bättre:)

2010-01-10 @ 18:33:01
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0