1 januari Årsresumé för 2009 del 3

Maj
Det händer väl inte så mycket spännande i maj :P Började i skolan igen efter 8 veckors praktik. Hade tenta och hemtenta och allt sånt. Hade en romantisk middag med Johanna. Tog en spontantripp hem till Södertälje i slutet av maj. Åkte buss med Philicia, roligt sällskap hela resan. Var på schlager/greece/discotemakväll på kåren i Ronneby, där var vi inte så många men kul hade vi iallafall. Var även på Grisphesten som Sex kronor anordnade.













Juni
H
ade min sista tenta den 4 juni, därefter blev jag klar med termin 2. Åkte hem till Södertälje den 9 juni. Var på KU:s sommarfest. Träffade vänner och bekanta. Den 21 åkte jag, mamma, pappa och Denise till Grekland i en vecka. Dagen efter hemkomsten började jag jobba på posten. Det var högsommarvärme i Sverige och det vart några turer till stranden.
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0