1 januari Årsresumé för 2009 del 2

April
D
en första april fick jag tillgång till min nya lägenhet, men flyttade inte in förens den 9e. Fortsatte med praktiken, provade på en natt. Det var hemskt, jag var såååå trött. Absolut inte min grej. Den 2 var jag på phadderutbildning i Karlshamn och på kvällen var det tjejsittnig och sedan kårkväll i Ronneby. Mamma och pappa kom ner på skärtorsdagen och hjälpt mig att flytta, det gick snabbt på en förmiddag bara. De sov kvar en natt och så åkte jag med dem till Södertälje dagen efter, långfredagen var det. Var hemma över påsken. Var med Denise på tävling på SRK, första rikiga tävlingen, gick bra hon var felfri.
Studentfesten Flummen gick av stapeln. 2 superroliga dagar.
Sista dagen av april var det valborg och även sista dagen på praktiken. Valborg firades hemma hos mig med mina SSK flickor. Vi grillade och hade det riktigt mys. Det var brandförbud i hela Blekinge så det blev ingen majbrasa.




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0