1 januari Årsresumé för 2009 del 1

Ja, precis som förra året tänkt jag göra en liten årsresume av året som varit 2009. Mest för min egen skull, så himla roligt att titta tillbaka på! Först kommer text och sedan bilder!

Januari
D
et nya året började ute i Ritorp på ett nyårsfirande jag var på. Väldigt skoj, och en bra start på 2009. Jobbade någon dag till på posten tror jag. Var på tjejkväll med gamla tjejgänget. Åkte ut till stugan i Flen över en natt med pappa, Chris och Sandra. Vi åkte skridskor och åkte till Lager 157 på vägen hem. Den 8:e januari var det dags för mig att bege mig ner mot Karlskrona igen och plugget. Började termin 2 i mitten på januari. Då var det även mininollning för de nya sjuksyrrorna. Jag var phadder tillsammans med Mette och Anna-Märta. Riktigt kul var det. Var på sommarphest i Ronneby, spelade volleyboll i lera och var på en helt okej kårkväll. Januari är annars en ganska tråkig månad, precis efter julen då man är ledig och så är det jättelångt kvar till sommaren.

















Februari
J
ag började leta lägenhet och lyckades få en på mindre än en vecka. Kanoners! Det snöade i Karlskrona och vi börjadfe sticka varandra på basgruppen. Vi hade tenta i Farmakologi och samma dag efter tentan så åka jag, Mette och Johanna + Ronnebyfolk till Halmstad på hjärtslaget. Det var alla hjärtans dag helgen och vi hade det superkul där. Jag var även hemma i Södertälje en helg. Var bland annat på Ikea och köpte saker till min kommande nya lägenhet.

















Mars
I
mars månad hände det inget speciellt mer än jag gick ut på praktik för första gången. Jag var på ett äldreboende i Jämjö som heter Annagården. Där trivdes jag jättebra och hade jättebra handledar som verkade tycka om mig mycket också. Mina fördommar om att jobba med äldre sprack, tyckte det var jättekul. Som sagt praktiken tog ganska mycket tid, det var ju heltid. Men några roliga kårkvällar och annar skoj hann jag även med, vi hade melodifestivalskvällar och käkade tacos.

Seriöst jag har inga roliga bilder från Mars. Hahha.

Fortsättning följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0