5 februari



Listan tog jag härifrån.


Berätta sju sanningar om dig själv;
1. Jag är en riktig godisgris. Jag kan verkligen längta till helgerna bara för att jag tillåter mig själv att bara äta då. Choklad är min passion.
2. Jag har alltid lidit av sjuk svår mensvärk innan jag började med p-piller. Jag hade så ont så jag spydde och inte kunde stå på mina ben VARENDA månad. Tack Gud för p-piller.
3. Jag har fobi för ormar. Jag kan inte ens se ormar på tv eller på bild. Min gamla biologibok från högstadiet hade en sida med en orm på, den sidan rev ut och kastade.
4. Jag har haft hypokondri sedan jag var ca 14 år. Allt började med att jag kände tryck i huvudet och var helt säker på att jag fått en hjärntumör, jag behövde bara glasögon, men det var det som utlöste hela processen. Jag har haft i princip alla cancersjukdomar som man kan ha och sprungit till doktorn lika många gånger.
5. Jag har alltid velat jobba i en klädbutik. I alla fall prova på. Men nu läser jag ju till sjuksköterska så butiksdrömmarna får jag lägga på hyllan.
6. Jag är kristen och har trott på Gud sedan konfirmationen. Mitt 6åringa liv som kristen har inte alltid varit lätt då jag haft många konstiga och jobbiga tankar kring ämnet. Men har även fått uppleva hur Gud helat mig.
7. Jag älskar Beck-filmerna och samlar på dem. Jag har sett alla flera gånger.

Sex sanningar om hur du var som liten;
1. Jag brukade vakna om nätterna och ”se litet” som jag brukade kalla det. Det var en jätteobehaglig känsla som jag nästan fick panik av. Ser fortfarande litet ibland, och det är fortfarande obehagligt men inte lika jobbigt.
2. Jag var ännu klumpigare än vad jag är nu som liten. Mina kompisar vågade inte låna ut sina saker till mig eftersom jag alltid hade sönder allt jag tog i. Tex Linnéas barbiedockor, hehe.
3. När jag var ett år gammal så fick jag svinkoppor över hela ansiktet. Sen dess har jag varit en svinkoppeunge. Varje gång när jag råkar ut för ett virus, tex förkylning, dyker dem upp.
4. Jag ville bli bondmora. Under nästan hela min uppväxt spenderade min familj somrarna på olika bondgårdar i Sverige och jag älskade verkligen livet på landet.
5. Jag var rätt bortskämd tycker jag. Fick oftast som jag ville och mamma har alltid haft svårt att säga nej.
6. Jag och mina syskon spelade ofta teater och gjorde filmer som vi filmade och som min bror redigerade ihop. Kul att titta på!

fem sanningar om mitt kärleksliv;
1. Jag har haft två stycken förhållanden, på 3 månader resp. 10+4 månader.
2. Jag är nog ganska svartsjuk av mig. Men inte så det märks utan jag är bra på att hålla det för mig själv, tur det.
3. Det är alltid jag som har gjort slut i mina förhållanden. Tror det ofta är tjejer som gör slut, killar är lixom lite fegare.
4. Jag är rädd för att bli sårad, men nästan ännu räddare för att såra själv.
5. Johan har varit den mest betydelsefulla personen i mitt liv förutom min familj då.

fyra sanningar om mitt familjeliv;
1. Min mamma och pappa träffades när de var 14 år och på deras första dejt skulle de äta pizza och då vågade mamma inte äta upp hela sin pizza för hon ville inte att pappa skulle tro hon var glups.
2. Min mormor och morfar har bott granne med oss i hela mitt liv (förutom nu när jag inte bor hemma längre), dock finns inte morfar kvar längre. Jag har världens bästa mormor, bara så ni vet!
3. Min mamma är min bästa vän. Hon vet allt om mig och jag kan prata om precis ALLT med henne. Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan henne, skulle förmodligen inte kunna det.
4. Min framtida son (om jag får en) ska heta Emanuel.

tre sanningar om mitt vänskapsliv;

1. Linnéa är den vän som jag har känt längst, och som jag fortfarande är vän med. Vi har känt varandra sen dagis och gått i samma klass i 12 år.
2. Jag har aldrig varit den men många kompisar, och räknades aldrig med i de där ”gängen”.
3. Jag har verkligen träffat helt underbara vänner i Karlskrona. Jag ser inte fram emot den dagen då vi kommer att splittras och flytta till olika platser i landet.

två sanningar om min personlighet;
1. Jag är en väldig känslomänniska och styrs mycket av dem och hur jag känner för stunden.
2. Jag har alltid varit rädd för att inte räcka till när jag umgås med vissa människor.

en sanning om detta testet;
1. Riktigt roligt. Men det kan vara svårt att hitta på saker om en själv.


Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

hej , ny blogg tävling 10 ska vinna 500kr presentkort hos kicks och 1 iPone 3gs 16gb vit. Besök gärna min blogg och delta helt gratis. <3<3<3

2010-02-05 @ 15:53:11
URL: http://livsstilar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0