21 februari

I natt drömde jag om psykiatritentan vi hade förra fredan. Drömde att jag bara fick 10 poäng av 32 och vart jätteledsen, så ledsen att grät på riktigt när jag vaknade. Så jag fortsatte gråta, när jag ändå var inne i det, passade på att sörja om det nu gick så dåligt på tentan i verkligheten också. I veckan lär vi få reda på hur det gick.

Tänkte bjuda på några bilder från Kalmar-trippen.


Mysigt café där vi åt lunch!


B
ra affär!!


Snygg skinnjacka på en snygg kille.


Tomt köpcentrum


Efter en hel dag


HAHA Johan Glans blåsning var ju bäst!!!


Kommentarer
Postat av: minnie

Hej! Vill du vara gästbloggare på www.minnies.se? Som gästbloggare får du egen inloggning, kategori och så får du gärna göra reklam för din egen blogg. Skulle vara roligt om du vill delta i utagningen :)



Kram Minnie

2010-02-22 @ 18:21:15
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0