16 februari

Idag är det ju fettisdagen, någon kunna ungått? Härligt att det finns en dag per år då man bara kan vräka i sig godsaker. Jag har inte ätit någon semla idag, för det är väl det man ska äta, däremot så har jag ätit upp all min choklad (utom två bitar med kaffesmak) som jag fick av min alla hjärtans dags dejt.

Annars har jag haft det sååå tråkigt idag, inget roligt att göra. Jag blir sjukt rastlös av detta, imorgon kommer det bli likadant. På torsdag har jag iallafall bokat in en utflykt med J så det blir skoj. Vill börja praktiken nu... Men nästa vecka kommer jag säkert klaga på att jag har för mycket praktik och för lite fritid. Jobbig man är, bara att gilla läget nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0