15 februari Alla ♥-dags helg

Vilken mysig helg jag har haft! I lördags kom som tidigare nämnts Johanna hit på kvällen. Hon lagade en goooood tre rätters middag till oss, eller två jag stod för efterrätten ;). Till förrätt blev det en blandning av avokado, räkor, cream freich, lök, sallad, (missat något, haha) en himla massa ialla fall men gott var det, nästan så man vart mätt efter halva förrätten. Torsk med cocosmjölk  och kryddor med cos-cos till varmrätt. Hon kan laga mat Johanna. Efterrätten avnjöt vi, iform av glass med varma hallon, framför melodifestivalen. Vi ringde och röstade på Eric Saade två gånger var, tyckte lätt att hans låt och framträdande var bäst utav dem alla, därefter Andreas Johnsson så två värdiga finaliseter kom till Globen (vill också dit, förgående år har mammas jobb fixat biljetter men iår blir det nog lite svårt att åka till Sthlm i samband med praktiken). Vidare, sen somnade typ Johanna i min otroligt sköna soffa, och jag tittade på 40 years old virgin, som jag aldrig sett slutet på och inte denna gång heller. Råkade nog somna innan det jag också.

Igår var det alla hjärtans dag och det blev en jättemysig kväll. Lagade tvårätters middag med fläskfile, potatisgratäng, sallad och vitlöksbröd. Fick högsta betyg av J, så jag är nöjd. Detta följdes av glass (igen) och tvmys resten av kvällen.

Mer såndana helger tycker jag, nu skulle jag varit riktigt utvilad till att börja praktiken. Men vad händer då, jo min handledare ska på utbildning så börjar inte min praktik förens på fredag. Så har en dag praktik denna vecka, sen är det bara fyra veckor kvar på den. Men som min handledar uttryckte sig: "Jag jobbar 100 % så du hinner säker få in dina timmar ändå".

Nu ska jag ner till bibblan i stan och lämna tillbaka en bok och leta efter en ny. Trevlig måndag på er! Puss

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-15 @ 16:15:01
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0