Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år

2. Vem var den sista du träffade? Mamma nere i köket

3. Hur lång är du? 163 eller 164 cm kort

4. Vilken var den senaste film du sett? Sandor slash Ida

5. Vem ringde du senast?
Mamma men hon svarade inte

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Är här nu" till mamma

7. Vad är dagens planer? Dagen börjar gå mot sitt slut nu men dagens planer VAR plugg hemma hos bror sen åkte jag hem och duscha och hämtade mamma på jobbet, Denise i stallet och åkte och köpte Thai mat, kockat knäck, bakat pepparkakor

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa om det ska gå snabbt annats sms, har telefonskräck när jag ska ringa folk jag inte känner

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma?
2 sek sedan 

11. Vilken ögonfärg har du?
Mörkbruna

12. När vaknade du idag? Halv åtta

13. Har du någon gång hittat en katt?
Nej

14. Vilken är din favoritplats?
Svårt att säga, jag kan trivas på de flesta ställena då det mest är omständighetrna som bestämmer

15. Vilken plats föredrar du minst?
 Typ samma som ovan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
 Om jag får önska ser mitt liv ut såhär: Jag bor i ett mysigt och fräscht hus någonstans runt Sthlmskrokarna nära city. Jag har väldens snällaste man och två eller tre vackra friska barn. Jag har en egen butik mitt i Stockholms stad eller så är jag barnmorska på sös.

17. Vad skrämde dig som barn?
Att se litet

18. Vem fick dig att skratta senast?
 Mig själv, skrattar ofta åt min själv

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
 Ja tror det va

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med massa kläder, är så frusen av mig

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två

23. Hur många landskap har du bott i?
Två,

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Jo det har jag

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor ♥

26. Är du social?
 När jag är med folk jag känner väl så ja, annars nej

27. Vilken är din favoritglass?
Har börjat uppskatta vanlig hederlig vaniljglass, med varma hallon eller massa chokladsås

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Skulle inte kunna bestämma mig vad jag skulle göra, köpe en fin lägenhet i rätt kvarter kanske, men det skulle inte ens miljonen räcka till

29. Tycker du om kinamat?
Ja supergott

30. Tycker du om kaffe? Nej, men jag har försökt lära mig att tycka om men det är typ omöjligt

31. Vad dricker du till frukost?
Vatten. Äter jag långfrukost så dricker jag te

32. Sover du på någon särskild sida? Ingen speciell sida av min kropp men den yttersta sidan i min säng

33. Kan du spela poker?
Nej

34. Tycker du om att mysa?
Ja det är ju mysigt ;)

35. Är du en beroendemänniska?
Ja det skulle jag säga

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja Rebecca

37. Vill du ha barn?
Ja det vill jag absolut

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej men har haft ambulanspersonal i mitt rum då jag inte kunde andas en gång

40. Föredrar du havet eller en pool?
Pool, är lite rädd för havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och skor 

42. Äger du dyra smycken?
Pilgrim och snö är väl de dyraste

43. Har du någon gång testat narkotika?
Nej

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Pepparkaksdeg

45. Vem är den roligaste människan du känner?

46. Välj ett ärr på din kropp?
Har ett jack vid mitt högra ögonbryn från när jag ramlade in i ett bort när jag stod och dansade i sängen en gång

47. Vad har du för ringsignal?
Kung över ängarna med Drängarna

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja säkert massor på mamma och pappas vind

49. Flirtar du mycket? Jo men

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Hemma hos mig en kväll innan vi skulle till kåren

51. Kan du byta olja på bilen?
Nee tror inte det fakitkst, har kunnat

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej

 

53. Vilken var den senaste bok du läste? Anhörig

54. Läser du dagstidningen? Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Bara korsordstidning

56. Dansar du i bilen? Ja om man kan kalla det för dans :P

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Radio 107,5

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Nånting om syra-basbalans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0