Två killar i vinter/vår

Två av mina favoriter ska vara med på tv under vintern och kommande våren. Alexander Rybak i Let´s dance och Anders Fernette i melodifestivalen. Ser mest fram emot att se Anders då jag har väntat i 7 år på att han skulle ställa upp och nu så äntligen. Lyssnar inte på hans musik lite ofta längre men under två-tre år var jag helt besatt av honom. Var på en konsert på Gröna Lund där han var med och gick hem och grät efteråt för att jag var så olyckligt kär och för att jag förmodligen aldrig skulle få se honom live igen... Han var min största idol helt enkelt, och är det väl fortfarande men kanske på ett lite annorlundare och sundare sätt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0