Mitt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hmm låt mig tänka.. Tror inte det, inget anmärkningsvärt iallafall vad jag kommer ihåg
2. Höll du några av dina nyårslöften? Anger inte nyårslöften, lovar att bättre mig året runt
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja känner några som fått bebisar iår. Känns som att det varit ett babyboomår
4. Dog någon som stod dig nära? Ja
5. Vilka länder besökte du? Spanien och Danmark
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Tur i kärlek?
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 19 juni kanske då vår kronprinsessa gifte sig - kommar väl stå i historieböckerna om inte annat
8. Vad var din största framgång 2010? Säger som förra året - skolan
9. Största misstaget? Har kanske betett mig lite illa ibland
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag stukade min handled när jag vurpade på dansgolvet en kårkväll i våras
11. Bästa köpet? Träningskort på friskis? ;P
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat & kläder (skor)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Sommar och sol
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Det är många, låter man dansar till på kåren en massa osv. Men alejandro med Lady Gaga har jag lyssnat mycket på iår
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Tror det är ganska jämnt. Har varit väldigt glad men också väldigt ledsen. Men så är det väl för alla alltid
16. Vad önskar du att du gjort mer? Levt i nuet
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig
18. Hur tillbringar du julen? Som vanligt hemma hos familjen i Södertälje
19. Blev du kär i år? Har väldigt svårt för att bli kär men blir väldigt lätt förälskad eller förtjust och det har jag definitivt blivit
20. Favoritprogram på TV? Halv åtta hos mig och bonde söker fru
21. Bästa boken du läste i år? Läste alla deckarböcker av Karin Alvtegen i somras - de var bra
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen speciell
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja en cykel och det fick jag
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej önskade min inget annat än en cykel
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firande min födelsedan dagen innan. På min födelsedag gjorde jag inget speciellt förutom middag med Johanna på kvällen
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej det var ett bra år
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Svarta tights och långa koftor
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner & min familj
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Bill Skarsgård som vanligt ;)
32. De bästa nya människorna du träffade? Täffar nya människor i Kna hela tiden känns det som. Men är glad att jag har börjat umgås mer med vissa personer i klassen tillexempel iår. Sen träffade jag roliga människor i somras när jag jobbade på posten som gjorde det lite roligare att gå till jobbet på morgonen. Och så P såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0