Dag 15 – Mina drömmar

Det är om mina drömmar - det är svårt. Jag har inte så klara direkta drömmar som en del kanske ha. Tex att åka dit och dit och göra det och det. Jag är nöjd med min tillvaro som jag har. Jag får bestämma saker själv och ta egna beslut - jag följer min egna vilja och därmed mina drömmar. Jag hade en dröm att bli barnmorska och nu är jag på vägen till den drömmen. Sen om jag kommer dit till slut det vet jag inte ännu - men jag har en möjlighet.

Annars drömmer jag om ett vanligt liv som jag tror de flesta drömmer om. Jag vill vara tillfreds med min tillvaro, omringad av människor som jag älskar och tycker om. Jag vill vara lycklig och frisk. Jag drömmer om att få egna barn - det skulle nog vara livets största gåva. Jag drömmer om ett jobb som jag älskar och som jag känner mig duktig på och som kan utveckla mig. Jag drömmer om att hitta mitt livs kärlek och att ha ett stort bröllop. Jag drömmer nog fortfarande lite om att lyckas med en tävlingskarriär inom ridningen. En dröm är också att öppna en helt egen butik med kläder, skor och accessoarer.

Hmm..lite drömmar har jag nog ändå, ovh om jag får mer tid att tänka kan jag säkert komma på några fler som ligger där i bakhuvudet och gror. Härligt är det med drömmar iallafall. Jag har även fått flera av mina tidigare drömmar uppfyllda och det gör även att man vågar fortsätta drömma, för ingenting är omöjligt. Fortsätt drömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0