Blixthalka och nya jacka

Idag var jag i Skärholmen med Susanna. Det blev lite julshopping, både till mig själv och mina nära och kära. När vi skulle åka hem så var det blixtehalt på vägarna och de var helt igensnöade så man såg inte vart filerna gick. Vi fick sladd mitt på mototvägen och jag tappade helt kontroll på bilen. Under tre-fyra sekunder levde bilen sitt egna liv innan jag fick kontrollen igen. Det var en så sjuk obehaglig känsla och jag var helt säker på att vi skulle köra in i vägräcket eller i nån annan bil. Körde sedan max 35 km/h hela vägen till Södertälje och jag var livrädd hela tiden. Jag ville bara stanna bilen och slippa köra vidare. Kändes hela tiden som att jag skulle tappa kontrollen igen. Men det gick bra hela vägen tillbaka som tur var. Nu ska jag minsann inte ut och köra mera, vill aldrig uppleva den där känslan igen.

Måste visa upp min nya fina jacka som jag köpte idag. Love it! Från Vero Moda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0