Annandagen

Idag har släkten varit här som alltid på annandagen. Ut med julmaten för idag bjöds det på HOT indisk gryta. Alla började gråta och kallsvettas. Okej det kanske var liiite överdrivet men det var så nedrans starkt men gott också. Vi brukar även köra julklappsleken, alla har med sig en julklapp och så får alla ett varsitt nummer, den som får nr 1 får välja vilken julklapp den vill ha första av alla och sen när alla har valt sin klapp och öppnat den kör vi julklappsleken. Man slår två tärningar och om man får två lika så får man byta julklapp med en annan. Så håller det på i ca 10 min och när tiden är slut så får man den julklapp man har framför sig. Riktigt roligt faktiskt. Det slutade med att jag fick en stegräknare och det gjorde mig nöjd för jag fick den jag ville ha. Stackars bror som fick jultoapapper, haha.

Imorgon ska jag kika på mellandagsrean och så ska pappa bjuda mig på lunch i Stockholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0