9 december

Har inte haft tid med bloggen den här veckan, haft för mycket annat att tänka på.. För första gången på läääänge har vi lite saker att göra i skolan. När jag inte har tid har jag inte heller någon inspiration. Likamenoll. Det märks på mina besöker också (inte för att det är många :P). Har varit mycket middagar borta den senate tiden då vi kört igång med halv åtta hos mig och sen så har ju jag och Johanna våra middagar också och så har jag haft sällskap av P några gånger med. Igår var vi hos Mette och hon hade lagat supergod mat, dukat fint med bordsplacering och allt. En trevlig kväll som avslutades med att en trevlig kille kom och hämtade mig och kramade mig då jag behövde det.


Mettes meny


Längtar så sjukt mycket hem också. Speciellt idag och igår. Men det är bara en vecka och en dag kvar tills pappa kommer ner och en dag till tills vi åker hem.

Idag har jag också namnsdag! Så grattis till alla Ann(a)or där ute!! Mormor ringde förut och grattade och frågade:
- Ska du ha främmande ikväll dåda?
- Ehh nee jag ska tvätta.
Här firar vi inte med tårta och bullar på namnsdagar inte. Här firar vi med rena kläder! Fast lite besök ska jag dock få alldeles strax;)

Ne som sagt: tvättar. Dags att springa till stugan och sköta den sista tvätten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0