4:e advent



God morgon Södertälje!
Sovit gott i natt i en hur mjuk och skön dubbelsäng som helst och i den ska jag få sova i två hela veckor - härligt. Så här ser det ut utanför idag och det toksnöar (syns inte på bilden) med betoning på tok. Idag var ju planen att åka till Skärholmen för lite julshopping, som jag för övrigt ligger tokmykcet efter med, med Susanna och Johan Marklund. Och så är väl fortfarande planen men jag är lite rädd för att ge mig ut på vägarna i det här vädret, men sänker man bara hastigheten lite och håller långa avstånd så ska det väl gå bra. Vi lär ju inte vara ensamma i skärholmen idag precis.

Resan hem igår gick bra, åkte från Kna 10.10 och var hemma 16.30. Då hade vi tagit en rast, tankat en gång samt släppt av Johanna och hämtat Chris på S-tälje hamn. Hemma blev det middag och sen pepparkaksbak med syskonen. Jag var så full av energi efter en hel dags stillasittande så jag fick ut Chris på en powerpromenad runt Pershagen. Känns så himla skönt att vara hemma nu och jag är så glad att jag tackade nej till att jobba, hade inte varit roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0