4 december

Hej lördagskväll! Sitter här sminkad i min fina vita velor, lagom hemma mys. Ne men jag fixade till mig ifall jag kvickt skulle få för mig att gå ut nånstans. Men det blir hemma. Har precis varit ute på uteplatsen och snackat med Johanna över staketet. Sen frös vi så jag gick in och hon med. Har inte så mycket att bjuda på denna kväll. Känner ett enormt bloggsug men fingrarna står stilla på tangenterna. Saknar en viss person. Det är fint att vara två. Även om jag gillar att vara för mig själv. Men ska ta och få lite sömn, passa på att sova lite fler timmar, ladda upp inför kommande saker. Imorgon ska jag på julmarknad i bubbe(l)torp, Phlilicia frågde mig och det låter ju mysigt. Linn ska också med. Sen på kvällen är det halv åtta hos Frida och det ser jag fram emot. Jag ska ha långklänning, för att jag ska klä mig i leopard topp till tå och en långklänning är ju lång och täcker tårna iallafall, dessutom är den leopard såklart. Fint ska det va! Vi ses imorn söndag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan kika gärna in hos mig och ställ en fråga till örebros näst största bloggerska! frågestunden avslutas ikväll 22:00, så skynda in!:)

2010-12-05 @ 18:12:38
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0