31 december

Idag när jag vaknade mådde jag verkligen piss. Sprang till badrummet och låg nästan och grät på golvet. Hade så ont i magen, mådde illa, kallsvettades och ja medmera, ni fattar. Alla symtom för magsjuka. Dock gick det över efter ett tag och jag gick till sängen och vilade och lyckdes nog slumra lite. Sen dess har jag mått bra, men varit lite slö och blek. Så tror inte det var någon magsjuka, kanske något jag ätit? Har ätit räkor från samma förpackning två dagar i rad, kan det kanske vara det?

Så ikväll ska jag till Susanna på nyårsfirande med några vänner. Det blir trerättersmiddag och jag tänkte ta med singstar. Tar bilen dit, blir en lugn kväll så kan jag bara åka hem om jag känner för det. Hoppas ni alla får en bra kväll! Ska ni ut och festa så tycker jag ni ska göra det till den här låten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0