29 december

Hejhej hallå!
Idag har jag varit ute
och gått med min vän Maria. 6 500 steg fick vi ihop på en timme ungefär. Härligt väder också inte för kallt. Vi gick längst kanalen och det var helt vindstilla (det är man minsann inte van vid). En riktigt fin vinterdag. Sen gick vi hem till henne och Pontus och där fick jag varm choklad och en kycklingfilé och tittade lite på tv. Imorn ska vi förmodligen gå igen fast ute i Pershagen där jag bor.

Nu är jag ensam hemma, väntar på att resterande familjen ska komma hem så vi kan laga mat. Ikväll är det bonde söker fru sista avsnittet. Är lite sugen på att ta ett bad också men orkar inte..


Maria & jag för en vecka sen ca.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0