2 december

Halloj!

Är faktiskt helt slut efter den här dan så det ska bli skönt att få sova lite snart och INTE ställe klockan på ringning imorn bitti! Har varit en lång dag i skolan, 8.30-16. Först basgrupp, den sista för kursen, skönt att bli av med den. Efter blev det häng i bibblan - sökte och läste artiklar till c-uppsatsen, hittat sju stycken nu (ska vara minst 8) men är inte helt säker på att alla håller måttet när vi väl ska börja kvalitetsgranska dem samt göra innehållsanalys. På eftermiddan hade vi introduktion av akutmedicinen. Föreläsning i tre timmar. Väldigt intressant, men var så trött på slutet så det var svårt att hålla koncentrationen uppe. Nu ikväll har jag varit i Ronneby och ätit middag med mina flickor. Jag och Emma har pratat om att åka till Garlic house sen förra gången vi var där (för över två år sedan) så idag åkte vi dit. Måste bara säga att är ni i Ronneby någon gång så gå och ät där. Huuur god mat som helst, billigt och MASSA vitlök som vi såklart älskar. Vi luktade så himla gott efterår alltså, tur att man inte skulle hem och pussa någon då ;P



Nu är det helg... igen.. var det inte helg nyss? Jag klagar inte. Ska bli skönt - har lite planer inför helgen så tror den blir bra! Nej, nu ska jag sova, ögonlocken har blivit alldeles för tunga nu.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0