17 december

Nu är pappa här! Han har kört ner ända hit för att hämta hem mig (och Johanna) till jul. Har jag världens snällaste pappa eller? JA!!! Så imorgon kör vi hem till Södertälje. Längar! Nu har jag jullov (typ..) med massa plugg inför tentan i mitten på januari. Idag fick vi även reda på vilka praktikplatser vi får i termin 6 och jag ska vara på medicin avd 45 här på sjukhuset i Kna. Så lättad att jag slapp pendla till Karlshamn för då hade jag nog inte pallat. Dock fick jag inte den period jag ville, men det känns okej. Så slutpraktiken börjar om exakt en månad..Det är ju ingen tid alls. Gulp.. Och angående det jag skrev i förgående inlägg så känner jag visserligen likadant men det känns en smula bättre nu, jag känner mig lite pepp inför kommande praktik för jag vill klara den och jag vill lära mig. Så nu gör vi det bästa av det här tycker jag. Är så glad att jag hamnade i samma basgrupp och på samma avdelning som Johanna med!

Kommentarer
Postat av: johanna

Så här glad är jag att du och jag kom på samma avdelning och i samma basgrupp: TJOHOOO!!! Alltså jätteglad. Jag blir ännu gladare när jag tänker på alla som kommer till Karlshamn och att det inte är jag som gjort det:). SKadeglädje är enda rätta glädjen som det heter!

2010-12-18 @ 00:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0