16 december

Har fått jobb i jul (posten). Fick beskedet idag. Inte ens en vecka innan jag ska börja jobba. Jag känner ett dilemma för ett jobb och ett jobb och det ska man väl inte tacka nej till men nu hade jag ställt in mig på att inte jobba någonting i jul och tycker det ska bli ganska skönt ändå. Så jag funderar på att säga nej. Det här är ändå mitt sista "lov" forever lixom och dessutom har jag ju massa plugg med akutmedicinen och projektarbetet. Det är alltid bra med pengar men det handlar inte om så stora summor för några dagars jobb, är det värt det? Just nu känner jag att jag inte behöver de där extra pengarna, jag klarar mig. Känner hellre att jag vill prioritera annat under de två veckorna jag är hemma för förmodligen kommer jag inte komma hem något under kommande vårtermin. Dessutom känner jag mig inte så sugen på det jobbet heller, det är vinter, snö, kallt och om jag får samma distrikt som i somras så ska jag cykla och det känns inte alltför lockande.

Så jag har nog bestämt mig, det blir inget jobb i jul...KUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0