12 december

Tycker det blev en lyckad kväll igår. Rolig sittning med god mat, bästa sällskap och härlig stämning. Mellanfest hos mig innan vi gick till kåren. Väl på kåren var det rätt segt, hängde mest i nya baren. Desto roligare var det när jag kom hem för då hade P ordnat en överraskning till moi. Hehe, inte så märkvärdigt men han gav mig en lapp som ledde mig till en annan lapp som han hade gömt på lite olika ställen i lägenheten. Haha det var inte rätt tidpunkt till att tänka just då kl 02 på natten så det tog lite tid innan jag förstod vart jag skulle leta. Till slut hittade jag skatten och vet ni vad det var? En ask med choklad. Hur gullig kille har jag inte träffat? Dock var jag rätt tråkig då jag däckade på en gång jag la mig i sängen, roligt sällskap ;)




Idag har jag varit på adventsfika hos Philicia med massa härliga klasskompisar. Det var knytis så vi frossade i massa gott julgodis och snackade massa skit. Mycket trevligt och tiden gick snabbt. Sen var jag på AfroPower på friskis och det var skitkul. Släppte verkligen loss totalt och höll på att dansa in i Sanna ;)





Nu har jag städet och moppat golven och gjort matlådor till veckan då jag ska hospitera på IVA. Veckan kommer säkert gå skitfort och det är inte alls långt kvar innan jag lämnar Karlskrona för iår. Längtar speciellt mycket efter mamma, vill bara ge henne världens största kram och aldrig släppa. Känns så frustrerande att inte kunna göra det nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0